FAQ

Czym zajmuje się ZSZAFYDZIECIAKOW.PL ?

W ZSZAFYDZIECIAKOW.PL zajmujemy się sprzedażą markowych ubrań i dodatków dla niemowląt i małych dzieci. Rozmiary oferowanych przez nas ubrań, co do zasady, mieszczą się w przedziale od 50 do 122. Zdarza się, że w naszej ofercie odnajdziecie ubrania większe (nawet do rozmiaru 164). Wynika to z zawartości aktualnie sprzedawanego przez nas pakietu.

Oferujemy:

– ubrania i dodatki fabrycznie NOWE,

– ubrania i dodatki OUTLET,

– ubrania i dodatki SECONDHAND.

Wszystkie oferowane przez nas ubrania są starannie selekcjonowane pod kątem jakości i zgodności z trendami w modzie dziecięcej.

Czy ZSZAFYDZIECIAKOW.PL jest zarejestrowaną firmą?

Tak.

Jesteśmy zarejestrowaną, legalnie działającą firmą. Nasze dane znajdują się w zakładce KONTAKT na naszej stronie internetowej (zszafydzieciakow.pl).

Gdzie odnajdę dane firmy ZSZAFYDZIECIAKOW.PL ?

Nasze dane znajdują się na naszej stronie internetowej (zszafydzieciakow.pl) w zakładce KONTAKT.

Jak można się z wami skontaktować?

Nasze dane znajdują się na naszej stronie internetowej (zszafydzieciakow.pl) w zakładce KONTAKT.

Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?

Tak. Prosimy o zapoznanie się z prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

PRAWO DO ODSTĄPIENIA

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni i wysyłając je na nasz adres.

Termin 14-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie przesyłki do Klienta.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  1. towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
  2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
zszafydzieciakow.pl Hanna Czarnecka
ul. Rewolucji 1905 r. 77/38 90-226 Łódź

Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt na adres email kontakt@zszafydzieciakow.pl lub kontakt telefoniczny pod numerem 601 715 873

Zwracany przez Klienta towar musi być nienaruszony, nieuszkodzony, czysty oraz kompletny (wraz z opakowaniem). Do zwracanego towaru należy też dołączyć dowód zakupu. Ponadto, przesyłka powinna zostać przygotowana w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient, zszafydzieciakow.pl nie odbiera przesyłek pobraniowych.

 

Czy możecie wysłać paczkę najtańszym, nierejestrowanym listem?

Nie, nie wysyłamy listami nierejestrowymi.

Każda paczka, którą wysyłamy musi być zarejestrowana w systemie pocztowym. Jest to podstawowy warunek do zgłoszenia ewentualnej reklamacji w przypadku opóźnień w dostawach paczek.

 

Kiedy wyślecie moją paczkę?

Paczki wysyłamy od 1 do maksymalnie 3 dni roboczych od dnia zaksięgowania środków na naszym koncie. Paczki pobraniowe wysyłamy od 1 do maksymalnie 3 dni roboczych po przyjęciu zamówienia do realizacji. Po nadaniu paczki przesyłamy Klientowi jej numer umożliwiający sprawdzenie statusu przesyłki.

 

Gdzie jest moja paczka?

Paczki wysyłamy wyłącznie w systemie rejestrowanym. Sposób obserwowania miejsca paczki zależy od systemu firmy kurierskiej. W przypadku nieotrzymania paczki w przeciągu 2-3 dni roboczych od chwili nadania prosimy o kontakt.

Nie ponosimy odpowiedzialności za niedziałające lub nieprawidłowo działające systemy monitorowania doręczenia  paczek będące w gestii firm dostarczających przesyłki.

 

 

OFERTA

Jakie ubrania i dodatki macie w ofercie?

W ZSZAFYDZIECIAKOW.PL zajmujemy się sprzedażą markowych ubrań i dodatków dla niemowląt i małych dzieci. Rozmiary oferowanych przez nas ubrań, co do zasady, mieszczą się w przedziale od 50 do 122. Zdarza się, że w naszej ofercie znajdują się ubrania większe (nawet do rozmiaru 164). Wynika to z zawartości aktualnie sprzedawanego przez nas pakietu.

Oferujemy:

– ubrania i dodatki fabrycznie NOWE,

– ubrania i dodatki OUTLET,

– ubrania i dodatki SECONDHAND.

Wszystkie oferowane przez nas ubrania są starannie selekcjonowane pod kątem jakości i zgodności z trendami w modzie dziecięcej. Wszystkie są również oddzielnie pakowane.

Co oznacza stan bardzo dobry w ubraniach secondhand?

Stan bardzo dobry oznacza, że ubranie jest produktem, pozbawionym wad takich jak uszkodzenia mechaniczne, plamy, dziury itp. Ubranie może posiadać „normalne ślady użytkowania”.

Ubrania typu outlet mogą mieć oznaczenia na metkach (metka z kropką, metka nadcięta, metka wycięta).

W przypadku ubrań posiadających defekty, stosowny opis znajduje się w opisie.

 

Czy mogę wam sprzedać ubrania po moim dziecku?

Nie kupujemy ubrań od osób prywatnych. Na każde zakupione ubranie potrzebujemy dowodu zakupu.

 

WSPÓŁPRACA

Czy mogę przesłać ofertę współpracy?

Tak. Jesteśmy otwarci na współpracę. Prosimy o wysłanie oferty na nasz adres email kontakt@zszafydzieciakow.pl