FAQ

Jaki jest zakres działalności zszafydzieciakow.pl?

W zszafydzieciakow.pl zajmujemy się internetową sprzedażą markowych ubrań i dodatków dla dzieci. W ofercie posiadamy ubrania w rozmiarach od 50 do 172.

Oferujemy:

  • ubrania i dodatki fabrycznie nowe oznakowane na kartach produktów jako “outlet”
  • ubrania i dodatki z drugiej ręki oznakowane na kartach produktów jako “secondhand”
  • ubrania i dodatki tworzone ręcznie oznakowane na kartach produktów jako “handmade”

Wszystkie oferowane przez nas ubrania są starannie selekcjonowane pod kątem jakości i zgodności z trendami w modzie dziecięcej.

Czy zszafydzieciakow.pl jest zarejestrowaną firmą?

Tak. Jesteśmy firmą zarejestrowaną na terenie Polski. Dane firmy oraz dane kontaktowe znajdują się w zakładce „kontakt” dostępnej na naszej stronie internetowej.

Kiedy w sklepie internetowym pojawiają się nowości?

Nowości do sklepu dodajemy trzy razy w tygodniu – w poniedziałki, środy i piątki o godzinie 8:00 rano lub zgodnie z informacją podaną na profilach społecznościowych lub stronie internetowej.

Nowości są zamieszczane na stronie głównej sklepu, w kategorii NOWOŚCI oraz w poszczególnych kategoriach produktów.

Czy informacja o nowościach pojawiających się w sklepie jest wcześniej gdzieś udostępniana?

Tak, przegląd nowości jest zawsze udostępniany dzień przed publikacją nowości w sklepie (niedziela, wtorek, czwartek) na naszej grupie na Facebooku. Serdecznie zapraszamy Cię do dołączenia! Dla wszystkich Członków naszej grupy jest aktywny kod rabatowy pozwalający na zakupy z 10% rabatem. Z kodu można korzystać dowolną ilość razy (kod nie łączy się z innymi kodami rabatowymi).

Czy zszafydzieciakow.pl posiada sklep stacjonarny?

Nie, prowadzimy sprzedaż wyłącznie za pośrednictwem naszego sklepu internetowego.

Jak można zapłacić za złożone zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić bezpieczną płatnością online, która jest realizowana za pośrednictwem serwisu PayU. Podczas finalizacji zamówienia nastąpi przekierowanie do strony serwisu PayU, gdzie można dokonać płatności kartą lub przelewem bankowym. Do dokonania płatności nie jest potrzebne konto w systemie PayU.

Można zapłacić również tradycyjnym przelewem bankowym.

Można również skorzystać z opcji płatności przy odbiorze zamówienia (tzw. za pobraniem). W przypadku wybrania opcji “za pobraniem” przed realizacją wysyłki skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych do wysyłki.

Jaki jest koszt wysyłki zamówienia?

Paczkomat Inpost – 10,00 zł

Kurier Inpost – 12,00 zł

Orlen Paczka – 10,00 zł

Kurier DPD – 18,00 zł

Kurier Inpost za pobraniem – 20,00 zł

Zamówienia od 50,00 zł wysyłamy bezpłatnie na terenie Polski kurierem Inpost lub do paczkomatu.

Czy możliwa jest dostawa poza granicę RP?

Tak, zamówienia wysyłamy do dowolnego wskazanego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej. Dostawa na terytorium Polski jest darmowa dla zamówień powyżej 50 zł, natomiast do pozostałych krajów cena wysyłki jest zgodna z cennikiem dostaw ustalanym indywidualnie lub dostępnym na stronie sklepu.

Jeśli interesuje Cię wysyłka do kraju nieujętego w naszym cenniku, skontaktuj się z nami mailowo w celu uzyskania indywidualnej wyceny kosztów transportu.

Czy muszę się zarejestrować aby dokonać zakupów w sklepie?

Zamówienia w zszafydzieciakow.pl można dokonywać bez konieczności rejestracji w sklepie.

Gdzie znajdę dokument sprzedaży do zamówienia?

W trosce o nasze środowisko, zrezygnowaliśmy z dołączania faktury w wersji papierowej. Faktura elektroniczna znajduje się w załączniku do wiadomości mailowej potwierdzającej wysyłkę zamówienia.

Czy mogę zwrócić zakupione ubranie?

Tak. Nasi Klienci mogą odstąpić od zawartej umowy w ciągu aż 20 dni od chwili doręczenia przesyłki.

Prosimy o zapoznanie się z prawem do odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

PRAWO DO ODSTĄPIENIA

Klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, przysługuje – na podstawie przepisów prawa – prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 20 dni i wysyłając je na nasz adres.

Termin 20-dniowy liczy się od dnia, w którym nastąpiło dostarczenie przesyłki do Klienta.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku:

  1. towarów wykraczających poza standardową ofertę sklepu, przygotowanych na specjalne zamówienie klienta i dostosowanych do jego indywidualnych potrzeb;
  2. świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu.

W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, umowa jest uważana za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

Zakupiony towar należy zwrócić na adres:
zszafydzieciakow.pl Hanna Czarnecka
ul. Rewolucji 1905 r. 77/38 90-226 Łódź

UWAGA – Przed dokonaniem zwrotu prosimy o kontakt na adres email kontakt@zszafydzieciakow.pl

Zwroty dokonane bez uprzedniego kontaktu mailowego nie będą przyjmowane!

Zwracany przez Klienta towar musi być nienaruszony, nieuszkodzony, czysty oraz kompletny (wraz z opakowaniem). Do zwracanego towaru należy też dołączyć dowód zakupu. Ponadto, przesyłka powinna zostać przygotowana w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń w trakcie transportu.

Opis procedury odstąpienia od umowy znajduje się w naszym Regulaminie, z którym każdy z Klientów jest zobowiązany zapoznać się przed złożeniem zamówienia.

Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi Klient, zszafydzieciakow.pl nie odbiera przesyłek pobraniowych!

Jak mogę zlokalizować moją przesyłkę?

Paczki wysyłamy wyłącznie w systemie rejestrowanym. Numer przesyłki umożliwiający jej śledzenie jest zawsze wysyłany do Klienta niezwłocznie po zarejestrowaniu przesyłki.

Sposób obserwowania miejsca paczki zależy od systemu firmy kurierskiej. W przypadku nieotrzymania paczki w przeciągu 2-3 dni roboczych od chwili nadania prosimy o kontakt.

zszafydzieciakow.pl nie ponosi odpowiedzialności za niedziałające lub nieprawidłowo działające systemy monitorowania doręczenia  paczek będące w gestii firm dostarczających przesyłki.

Co oznacza stan bardzo dobry w ubraniach secondhand?

Stan bardzo dobry oznacza, że ubranie jest produktem, pozbawionym wad takich jak uszkodzenia mechaniczne, plamy, dziury itp. Ubranie może posiadać „normalne ślady użytkowania”.

Ubrania typu outlet mogą mieć oznaczenia na metkach wewnętrznych (metka z kropką, metka nadcięta, metka wycięta). Mogą również być pozbawione metek papierowych.

W przypadku ubrań posiadających defekty, stosowny opis znajduje się w opisie.

Czy mogę w zszafydzieciakow.pl sprzedać ubrania po moim dziecku?

Nie kupujemy ubrań od osób prywatnych. Nie prowadzimy komisu. Nie pośredniczymy w sprzedaży ubrań. Nie oferujemy wyceny ubrań do dalszej odsprzedaży.

Czy mogę przesłać ofertę współpracy?

Tak. Jesteśmy otwarci na współpracę. Prosimy o wysłanie oferty na nasz adres email: kontakt@zszafydzieciakow.pl